Introduzione di basa à u Battery 18650 |WEIJIANG

Cosa hè una Batteria di Lithium 18650?

A Batteria di lithium 18650hè una batteria ricaricabile cilindrica cù una tensione nominale di 3.7 volts è una capacità di 2600mAh à 3500mAh.A parte "18650" di u nome si riferisce à a so dimensione: a bateria misura 18 mm di diametru è 65 mm di lunghezza.E batterie 18650 sò spessu usate in l'applicazioni chì necessitanu una densità d'energia alta, cum'è laptop, lampi, è veiculi elettrici.

Quantu Lithium in una Batteria 18650?

Un tipicuBatteria 18650cuntene circa 2-3 grammi di lithium.A quantità esatta pò varià secondu u fabricatore è u mudellu specificu.Batterie di lithium-ion, di quale u 18650 hè un tipu, sò populari per a so alta densità d'energia è a bassa rata d'autodiscarica, chì li facenu ideali per l'usu in i dispositi elettronichi portatili è i veiculi elettrici.A quantità di lithium in una bateria 18650 hè impurtante per cunsiderà quandu evaluà u rendiment generale è a sicurità.

Hè impurtante ancu di nutà chì a manipulazione, u almacenamentu è l'eliminazione curretta di e batterie di lithium-ion hè cruciale per assicurà a sicurità è prevene i danni ambientali.L'utilizatori anu da seguità e linee guida di u fabricatore è sguassate e batterie attraversu canali appruvati per minimizzà u risicu di focu o altri periculi.

In generale, a quantità di lithium in una bateria 18650 hè un aspettu criticu di u so rendimentu è a sicurità, è hè impurtante di sceglie una bateria chì risponde à i vostri bisogni specifichi è manighjà bè.

E batterie di lithium-ion sò diventate omnipresente in a nostra vita di ogni ghjornu, alimentendu tuttu, da i laptops è smartphones à i veiculi elettrici.Un tipu di bateria di lithium-ion chì pudete avè intesu parlà hè a bateria 18650.Ma chì hè esattamente una bateria di lithium 18650, è chì a face diversa da altri tipi di batterie?

Vantaghji di Batterie di Lithium 18650:

Densità d'energia alta: e batterie di lithium 18650 anu una alta densità di energia, chì significa chì ponu almacenà una grande quantità di energia in un pacchettu relativamente chjucu è ligeru.Questu li rende ideali per i dispositi portatili chì funzionanu per un bellu pezzu cù una sola carica.

Long Cycle Life: 18650 batterie anu una longa vita di ciclu, chì significa chì ponu esse ricaricate è scaricate parechje volte prima di degradà.Questu li rende una scelta di costu-efficace per l'applicazioni chì necessitanu carica è scaricamentu frequenti.

Low Self-Discharge Rate: e batterie 18650 anu un bassu ritmu di self-discharge, vale à dì chì mantenenu a so carica per un bellu pezzu ancu quandu ùn sò micca in usu.Questu li rende ideali per l'applicazioni induve a bateria deve esse guardata per un periudu allargatu prima di esse usata.

Disponibilità larga: 18650 batterie sò largamente dispunibuli, facenu fàciule truvà batterie di sustituzione o pacchetti di batterie per i vostri dispositi.

Good Safety Record: 18650 batterie anu un bonu record di sicurezza, cù pochi incidenti di fughje termale (sovracaldamentu di bateria è catturà u focu) rappurtati.

Applicazione di Batterie di Lithium 18650:

  • Laptops: Parechji pruduttori di laptop utilizanu batterie 18650 per alimentà i so dispositi.L'alta densità di energia è a longa vita di ciculu di batterie 18650 facenu ideali per questa applicazione.
  • Lampadine: Batterie 18650 sò cumunimenti usati in lampi d'altu rendiment per via di a so alta densità d'energia è di una longa vita di ciclu.
  • Veiculi elettrici: 18650 batterie sò usati in certi veiculi elettrici, cum'è u Tesla Model S, per via di a so alta densità d'energia è di una longa vita di ciclu.
  • Banchi di putenza: Batterie 18650 sò spessu usate in i banche di putenza portatili, chì caricanu i dispositi elettronichi in viaghju.
  • Ghjochi RC: Batterie 18650 sò qualchì volta aduprate in ghjoculi cuntrullati remoti per via di a so alta densità di energia è di una longa vita di ciclu.

Considerazioni di sicurezza di a batteria 18650:

Cum'è cù qualsiasi bateria recargable, hè impurtante per trattà e batterie 18650 in modu sicuru per minimizzà u risicu di focu o altri periculi.Quandu si usanu batterie 18650, hè impurtante di seguità ste linee di sicurezza:

  1. 1. Aduprate solu batterie d'alta qualità è reputable da pruduttori reputable.
  2. 2. Aduprate sempre un caricatore di batterie apposta per e batterie 18650.
  3. 3. Ùn overcharge a bateria, cum'è questu pò causari a batteria per surriscalda è potenzalmentu catturà u focu.
  4. 4. Ùn over-scharge la batterie, cum'è chistu pò causari la batterie à diventà dannatu è putenziale catturà u focu.
  5. 5. Ùn punre a bateria, cum'è questu pò causari a batteria per fughje o potenzalmentu catturà u focu.
  6. 6. Guardà a bateria in un locu frescu è seccu, luntanu da materiali inflammabili

Chì Weijiang sia u vostru Fornitore di Soluzione di Batteria!

Weijiang Powerhè una cumpagnia di punta in a ricerca, a fabricazione è a vendita di batterie NiMH,Batteria 18650, è altre batterie in Cina.Weijiang pussede una zona industriale di 28.000 metri quadrati è un magazzinu specificatu per a bateria.Avemu più di 200 impiegati, cumpresu una squadra di R&D cù più di 20 prufessiunali in u disignu è a produzzione di batterie.E nostre linee di produzzione automatiche sò dotate di tecnulugia avanzata è equipaghji capaci di pruduce 600 000 batterie ogni ghjornu.Avemu ancu una squadra di QC sperimentata, una squadra logistica è una squadra di supportu à i clienti per assicurà a consegna puntuale di batterie d'alta qualità per voi.
Sè vo site novu in Weijiang, site un cordiale benvenutu à seguità à noi in Facebook @Weijiang Power, Twitter @Weijiangpower, LinkedIn@Huizhou Shenzhou Super Power Technology Co., Ltd., YouTube@putere weijiang, è usitu ufficialiper piglià tutte e nostre aghjurnamenti nantu à l'industria di e batterie è e novità di a cumpagnia.


Tempu di Postu: Feb-07-2023